About Me

My photo
--- juz ordinary gurlz--- "say with humbleness, thanx u a lot , for all the blessings that u give me, for my health, for my famly, for my love ,for my work,my friends & for everything.. give opportunity to those who forgot u & those who don't know u, to know u & get a share of your kindness & mercy.."

anak Ugik

anak Ugik

Saturday, June 25, 2011

WoRkAh0L!C..???

Kawan-kawan aku ramai yg mule bising, susahnye nak ajak aku kua jalan2 sekarang...ye lah, keje jek memanjang...xsangke minah nie jadik minah workaholic lak...itulah antara bebelan kawan-kawanku..tp ape yang aku mampu hanyelah wat pekak jek...hahaha..ape boley buat.... aku keje dari isnin sampai sabtu... dari 8.00am sampai 7.00pm..kdg2 jek naseb baik dpt balik kul 5... Ahad.pon kdg2 keje gak..lau xkeje pon , msti dah ade program lain bersame famly @ aku lg suke dok umah sbb malas & penat nk g mane2. so dok umah jek la... jimat siket duit gaji bile dok umah. & plg xley trime oleh fmly2 aku time raye haji pon aku keje.tp tu bukan sbb rajen sgt tp sbb company aku x amek cuti smpena raye haji..nak wat camne kan.....hehehehe... & bile dah masok alam pekerjaan  yang x ingat dunia nie jugak lah..sampai nk jmpe jiran2 seblah umah pon susah..apetah lagi nak tau hal & kisah dunia luar nie... sbb tulah mlm2 aku luangkan mase tok layan fb..t0k nak tau gak la kisah2 mmbe @ dunia luar sane... hish..terok jugak an penangan si workaholic nie.... sebenarnye...aku nie bukan la workaholic sgt pon..cume dah keje melambak2 n disebabkn tanggungjawab yg membuatkan kite jadi cam nie..t0l x...  sape kate aku x jeles bile tgk owg laen ade jek mase tok kua n hang out ngn mmbe& fmly,,tp nape aku xde,,? mgkinkah sbb aku nie xpndai mengurus mase...atau aku mmg xpena ade mase t0k wat tu sume... bile dah jadik camnie lah..mule lah...merindukan kembali saat2 study dulu2...pantang weekend jek..ade jek program ngn kawan2..g shopping la..picnic la... layan muvie la.walupun bz ngn lambakan assigment,kuiz , & test..tp tetap ade jek mase t0k wat sume tuh.. mmg happy sgt time tuh..lupe segala masalah utk seketika..ish..cemburu nye ngn mase itu...dptkah aku merasai keseronokan mcm tu lagi..??? mungkin agak susah la kot skrg... Adakah nie tanda-tanda si workaholic or si ho..ho..holicks jek..hahahhaa..=P


No comments:

Post a Comment