About Me

My photo
--- juz ordinary gurlz--- "say with humbleness, thanx u a lot , for all the blessings that u give me, for my health, for my famly, for my love ,for my work,my friends & for everything.. give opportunity to those who forgot u & those who don't know u, to know u & get a share of your kindness & mercy.."

anak Ugik

anak Ugik

Thursday, June 2, 2011

:: Tentang K.A.M.I ::



hahahaa..nie sume ceritera kami ber4....setelah dekat setahun x jmpe..pas konvo dulu..nie la 1s time kiteowg jumpe semule..lepak same..makan same2..bergelak ketawe bersame..n shopping bersame2 gax... nie lah antara kenangn yg sempat kiteowg snapkn dlm camera masing2...=)
kt blakang tu lah bus yg kitewog nak naek...SKS KL..aku+Miz Wiyah
nie pic mase sebelum bertolak dr BP ke Seremban....aku+cik seha
time to eat..mase nie kteowg da sampai Bangi....actually kiteowg dah turun at terminal  S'ban,,tp xde snap pic sbb masing2 kepenatan kowt...cmne kiteowg sampai Bangi..??haaa..tu rahsia kite ber4..=P

yeah....nie pic kt stesen Komuter UKM...sempat aje kami berposing..lalalaa..
tiket komuter UKM-Midvalley..


Antara pic2 yg kiteowg snap ..jln sane-sini..snap sini -sana....
Cik Yana

Cik Seha

Miz Wiyah

membelek tudung kt masjid india
purple+hijau+orange+biru
demam POC~
hahaha..byknye harte kiteowg
ngan patung pon jadik..
tggu LRT





sebelum pulang..
Naek bus semule utk pulang ..sob..sob..jumpe lg ye kawan2....i'll miss sat moment..

No comments:

Post a Comment