About Me

My photo
--- juz ordinary gurlz--- "say with humbleness, thanx u a lot , for all the blessings that u give me, for my health, for my famly, for my love ,for my work,my friends & for everything.. give opportunity to those who forgot u & those who don't know u, to know u & get a share of your kindness & mercy.."

anak Ugik

anak Ugik

Monday, October 4, 2010

Aku Belajar

aku belajar,
melupakan semua kisah silam,
yang sarat dengan dendam,
dari api yg x mungkin padam


aku belajar,
mengharungi hari ini,
yg penuh dengan teka-teki,
kerana waktu belum lg terhenti


aku belajar,
menghargai hari esok,
yg banyak lagi tersorok,
memanggil aku utk menjenguk


aku berlari,
jauhnya x bertepi,
takku peduli kaca & duri,
yg melukai diri


aku melangkah,
dlm keadaan pasrah,
takku hirau harapanku musnah,
yg mmbuatku tabah


aku belajar,
mencintai & dicintai,
menerima & memberi,
tertawa & menangisi,
setiap detik & hari,
dari semua yg kupelajari

2 comments:

  1. lagu sedh.ayat berbaur sepi.jiwa ksong ke?bersbrla,stiap yg kite cari xsemestinye sempurna untuk kite miliki.dan setiap yg kita cari itula bkal menjd yg terbek untuk kita.

    ReplyDelete
  2. erm lbey kurang la..
    masih lg mencari pengisi t0k jiwa yg k0s0ng nei..
    =)

    ReplyDelete