About Me

My photo
--- juz ordinary gurlz--- "say with humbleness, thanx u a lot , for all the blessings that u give me, for my health, for my famly, for my love ,for my work,my friends & for everything.. give opportunity to those who forgot u & those who don't know u, to know u & get a share of your kindness & mercy.."

anak Ugik

anak Ugik

Monday, December 31, 2012

~faM!Ly dAy ~

... Penutup 2012, 29-30 Dis, terlaksana jugak hajat berkumpul2 dgn family, untuk mengeratkan lagi persaudaran smbil2 tuh ley release tension pale yg serabut ngn mcm2 masalah nie kan.. alhamdullilah, percutian yg singkat tetapi penuh dgn kenangan manis.. love u all.. next time g jenjalan lagi yea & hope dpt kumpulkan sume ahli keluarge ea....


Tunjuk Laut Beach Resort, Tg Leman
our room, simple but nice.. =)
it's me!! say cheese!!
my mom & grandma
jom terjun laot..
di tepi pantai yang indah..lalalaa~
ma nenek,uncle,aunty,baba,&cousin...
nice..=)
wif my mom, sista, &cousin2....
ketam fresh, baru naik dr laut.. sangat sedapp...
xtiviti wajib lau picnic..BBQ lah... yummy...
2 beradik yg sgt becok nieh..hehee...
sebelom balik,.. yang lain dah balik dulu.. xsempat bergambar same2..
bye2.. see u next time!!! 

** oke, start to planning 4 next destination, rase2 cam teringin nak g Cherating lak an,.. harap2 dpt lah an.. =)

#credit to mieza & aunty siti 4 sharing nice pic... 

checkittouttt....tataaa..!!! Happy New Year....

No comments:

Post a Comment